Avon, Advance Techniques 360 Nourishment, Moroccan Argan Oil-recenzja mojego ukochanego olejku marokańskiego

W końcu przedstawiam wam moje najulubieńszy i najskuteczniejsze które do tej pory stosowałam a było już kilka,mazidło do końcówek ;)

Link do wizażu:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=53135

Jak widać zużyty do dna ;)

Za co go kocham przez rok nie obcinałam końcówek(wiem że jestem szalona) a były w bardzo dobrym stanie.Oczywiście nie były równe ale to dlatego ze włosy mi bardzo dziwnie,nierówno rosną.Pozatym olejek marokański pożegnał mój problem z połamanymi końćówkami.Przy czesaniu na umywalce nie ma już kilku centymetrowych włosków które się odłamywały.Serum bo tak można je nazwać cudownie pachnie(mi zapach się podoba,ale każy może mieć różne zdanie).Cena: około 13zł.


Co jeszcze obiecywał producent?:
- siła,   NO NIEWIEM
 - natychmiastowy blask, PRAWDA, końcówki pięknie się błyszczą
 - kusząca miękkość, TAK
 - jedwabista gładkość, TAK
 - łatwość układania. NIEWIEM nie układam włosów-nie sprawdziłam pod tym kątem

Opakowanie:


Cudowna pompka(która nadal działa) dzięki której po dwóch psiknięciach,mamy odpowiednią ilośc produktu na końce.Szklane opakowanie zawiera 30ml.
Olejek jest bardzo wydajny i przy regularnym stosowaniu,starcza na okres w moim przypadku około 
 miesięcy.

Skład:
Niestety, a może naszczęście olejek dostajemy w kartoniku na którym jest skład.
Ja już dawno kartonik wyrzuciłam.Nie mam pojęcia ile w tej kuracji jest prawdziwego olejku arganowego a ile zwykłych ?silikonów?
Przesyłam was do składu:

Jak używałam tego produktu?
2 pompki na dłoń,następnie nakładałam na końcówki włosów.
Olejek zupełnie nie obciąża moich herów. 

Mogłabym tak jeszcze trochę,ale myśle że to wystaczy.
Serdecznie polecam tym którzy jeszcze nie spróbowali.
Naprawdę warto ;)





1 komentarz:

  1. Właśnie poraz kolejny powiedziałam moim włosom, ze są fantastyczne i je kocham <3 Nie chciałabym mieś kręćków :P

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger