Zakupy kosmetyczne

Dziś przedstawię zakupy z ostaniego miesiąca:


A teraz pokolei,kosmetyki włosowe :


Schwarzkopf, Schauma, Krem i Olejek, Odżywka w sprayu - kupiłam go ponieważ kończy mi się spray z Isany,narazie uzyłam go tylko raz więc nie mogę nic powiedzieć.Ma ułatwiać rozczesywnie,hamować rozdwajanie końcówek oraz regenerować.Kupiłam go w Rossmanie za 7.99

Green Pharmacy,Olejek łopianowy z olejkiem arganowym - jeszcze nie używałam,kupiłam go w drogerii Vica za 4.99.Działanie ma takie jak wszytkie usuwa łojotok,łupież,włosy powinny byc miękkie i błyszczące.

Kosmetki twarzowe :

Eveline,krem z z SPF 50 - kupiłam go w beznazwowej drogei za 16,50.Spawuje się świetnie,niedługo pojawi się recenzja.Polecam serdecznie

Rival de Loop.Clean & Care,tonik bezalkoholowy do twarzy - jest bardzo ok,dotępny tylko w Rossmanie za jakieś 3,99.Niedługo napisze recenzje porównawczą z tonikiem z Ziaji,którego zużyłam ostanio kilka butelek.

Oraz kosmetyki do ciała :

Ziaja,Bloker - Po pierwszych dwóch uzyciach moge powiedzieć że jest świetny,kupiłam go na promocj w Rossmanie za 5,50 poniewż poprzedni z Nivea się nie sprawdził.

AA,żel do mycia ciała Słodka Morela - dla mnie żel ma tylko myć,nie wysuszać,ten sie spełnia w swojej roli, kupiłam go w Biedronce na przecenie za 3.99

I to już wszytko.Pozdrawiam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger