Akcesoria - czyli czym martretuje swoje włosy;)

Moje włosy pomimo świadomej pielęgnacji bardzo trudno rozczesać; Kiedyś bez problemu używałąm grzebieni (przez wiele lat niezniszczalnego z Avonu), ale w pewnym momencie moje włosy zrobiły się gęste i silnie porowate. Niemogąc rozczesać ich grzebieniami, szukałam i testowałam wiele szczotek do włosów.
Aktualnie posiadam dwie szczotki:

Dodatko na zdjęciu dwie spinki.

Moja najulubieńsza szczotka:

Mój Tangle Teezer, długo się zastanawiałam czy TT jest warty swojej ceny.
Zakupiłam szczotke na allegro i wyszło to jakieś 40zł.
Ta szczotka jest sworzona dla mnie, rozczesuje moje włosy bez nawet lekkiego szarpnięcia, wygładza je ogarnia.
 Szczotke zakupiłam w Listopadzie 2012 i musze przyznać że po 7 miesiącach codziennego użytkowania jest bardza wysłużona:

Ząbki są bardzo powyginane, ale jeszce nie połamane - żaden nie wypadł.
Na szczęście nie przeszkadza  to w użytkowaniu szczotki, dalej sprawuje się tak samo dobrze.
Narazie nie planuje zakupu TT, myślę że ten mi jeszcze dużo posłuży, przydałby mi się kompaktowy ale teraz mam inną szczotkę do torebki:


Nie jest to może szczotka idealna w dodatku bardzo trudno utrzymać jej higiene, ale bardzo dobrze się sprawdza aby przeczesać włosy w ciągu dnia.Szczotkę kupiłam w małej drogeri za bardzo przystępną cenę: 9zł.


Bardzo ważną rzeczą dla mnie w ciągu dnia są także spinki (klamry):


Spinki przydają mi sie kiedy biorę kąpiel, a także gdy nie mam pod ręką dobrej gumki.
Koszt to niecałe 5 zł. Mimo że sa bardzo małe, mocno trzymają moje włosy.

I to na razie wszystko, nie pochwalę się wsuwkami - bo to chyba każy widział. Gumkami - bo moje zawsze wyglądają tragicznie. Pewnie pojawią się jakieś w następnych zakupach ;)

A jakich szczotek wy używacie?



5 komentarzy:

  1. Używam drewnianą, dokładnie taką jak Twoja. Z tą higieną to się zgodzę, ale moje włosy ją kochają:) Dzisiaj nabyłam grzebień z grubymi ząbkami, tez niezły na razie w torebce, jak włosy podrosną pewnie wyląduje na półce:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identycznego TT.
    Takie spinki są nieodłączne przy mocowaniu mojego koka ,,domowego'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w takim celu przeważnie ich używam ;)

      Usuń
  3. ja mam TT, szczotkę z włosia i drewniany grzebień :D z nich wszystkich najmniej lubię TT ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie właśnie pojawiła się recenzja TT dla mnie jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger