Podsumowanie postanowień wakacyjnych 2013

Na początku wakacji przedstawiłam swoje plany na wakacje - był to ten post. Oczywiście próbowałam spełnić wszystkie, nistety nie dokońca się udało. Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak wyszło mi spełnianie wakacyjnych planów to ten post jest właśnie dla Ciebie ;)!

Jeszcze w czerwcu założyłam że chcę spróbowac kilka rzeczy a niektóre ograniczyć, wymyśliłam 5 podpunktów:
- unikać rozpuszczonych włosów
- olejówać włosy na całą noc
-znaleźć fajną maskę i odżywke
-robić dużo płukanek
-spróbować laminowania siemieniem lnianym

Jako pierwsze przedstwię te które udało mi się spełnić czyli:  - unikać rozpuszczonych włosów

Niestety zdjęcie jest tylko jedno, ale Ci co mnie znają wiedza że chyba najczęściej na mojej głowie królowały warkocze i koczki, ale czasami były to też kitki:



Następny plan spełniony to:  - olejówać włosy na całą noc

Zrobiłam to tylko raz, ale myślę że mi to zaliczycie, swoje refelksje i odczucia na temat olejowania włosów na noc przedstawiłam w tym poście.
A oto jak moje włosy wyglądały po tym zabiegu:


Kolejne postanowienie:   -znaleźć fajną maskę i odżywke

Było cięzk ale dałam rade, co do odżywek to było trudno zdecydować sie na jakąś szczególne, natomiat to z maskami miałam większy problem, zależało mi aby to była jakś kultowa maska, od początku myśłam o masce Kallos:


Jestem w trakcie testów, jest dobrze ;)
I już ostatni spełniony plan:  -spróbować laminowania siemieniem lnianym
Pokochałam laminowanie siemieniem lnianym od piewszego spojrzenia na włosy, o tym też był oddzielny post KLIK.
Oto jak wyglądały po laminowaniu moje włosy:
I jedno, jedynie nie spełnione:  -robić dużo płukanek
Płukanki nie zrobiłam ani jednej, myślałam że dzięki płukance trochę przemienie kolor moich włosów, ale doszłąm do wniosku że trochę poczekam i zrobię sobie włosy szamponetką, narazie czekam.

Jak widać nie jest tak żle, niedługo powiem wam coś o miom planie na wrzesień, już zaczełam testować nową wcierkę, narazie za mało czasu mineło aby coś więcej powiedzieć ;)

A wam jak udało spełnić się plany wakacyjne?

5 komentarzy:

  1. ja z planów wakacyjnych miałam tylko olejowanie codzienne od lipca i udało mi się do zaliczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne włosy. :) Daj znać jak działa ta maska Kallos Latte, mam ją, ale jeszcze nie zaczęłam testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam problemy z regularnym stosowaniem płukanek:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemię lniane polecam też stosować w formie żelu po każdym myciu :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i zdrowe włosy to szczęście każdej kobiety:) http://www.joanna.pl/

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger