Bardzo małe zakupy kosmetyczne Wrzesień 2013

We wrześniu nie poszalałam, miałam bardzo okrojony budżet a w dodatku ograniczony czas na przyjemności w tym przypadku zakupy, no ale trudno i tak większość produktów jeszcze mam ;)

Jako pierwsza jak widać zużyta już Woda Brzozowa - Gloria, przelałam ją już do butelki z atomizerm i codziennie jej używam. Jest to moja druga butelka i drugi miesiąc kuracji, jeżli chcecie się dowiedzieć jak minął pierwszy, zajrzyjcie TUTAJ ;) Kosztuje coś około 3 zł

Drugi kosmetyk to mój ulubieniec oliwka Babydream, była na promocji za 5,50 a akurat jestem na wykończeniu poprzedniej, co za przypadek, ostatnio pojawiała sie na moim blogu jej recenzja. Zapraszam ;)

No i zupełna nowość, stosowałam ten krem już u przyjaciółki i zakochałam się w tym zapachu, a przypadek sprawił że akurat kończy mi się krem z GP, a ten krem jest dziś, dokładnie 6.10 na promocji i kosztuje dokładnie połowe mniej, czyli 2,99 ;)

Kupiłam jeszcze jedną, trochę większą rzecz do włosów, ale o niej napisze niedługo osobny post, zapraszam też do udziału w ankiecie, która znajuduje sie na początku bloga ;]

A wy co kupiłyście w tym miesiącu, albo co planujecie kupić teraz, ja biore sie za poszukiwanie dobrego Top Coatu,dobrego w fajnej cenie, polecicie jakiś dobry?

6 komentarzy:

  1. Następnym razem kiedy będę na zakupach z pewnością muszę kupić oliwkę BD ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie siedzę z tą oliwką na włosach:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wolę nie przyznawać co kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten krem do rąk, stosowałam już wszystkie warianty- i każdy jest świetny. Wczoraj zrobiłam sobie ich zapas( bo właśnie kupiłam je w promocji za 2,99)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten olejek kiedyś będzie mój. ;D

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger