Aktualizacja włosów: Październik 2013


  

Kolejny miesiąc minął bardzo szybko:


















Coraz ciężej jest robić mi zdjęcia, jest tak szaro,buro dlatego robie zdjęcia w domu ze sztucznym światłem co daje takie a nie inne efekty.

Włosów nie ściełam, chociaż na zdjęciu tak to wygląda, ale w tym miesiącu pójde ściąć końcówki,
około 4cm.

W tym miesiącu włosy są w lepszej kondycji, są nawet mniej suche ale końcówki są już troche wymordowane. Przez cały miesiąc stosowałam na skalp wode brzozową i niedługo pojawi się o niej kolejny post. Próbowałam je też regularnie olejowac co dało dobre efekty

Niestety dzisiaj mam trochę Bad Hair Day, od rana pada, mi się nie chce nosić parasola, dlatego gdy wychodzę z domu nakładam czapkę, a moje włosy tego nie lubią...

Ale tak ogólnie nie jest źle ;)


Ale zobaczymy co będzie dalej ;)


10 komentarzy:

  1. Ach,jakie długie już :D
    No tak, deszcz jest okrutny :<

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie myślałaś o tym, żeby trochę wydobyć z nich skręt? ewidentnie są falowane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, niestety nie mam pomysłu jak ;)

      Usuń
    2. na początek przeczytaj te dwa wątki:
      1. http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=387147
      2. http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=404704
      a jeśli po przeczytaniu będziesz miała jakieś konkretne pytania, to w tym wątku na pewno dziewczyny Ci pomogą: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=711596

      Usuń
  3. Boska długość i gęstość, marzy mi się taka.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger