Co robię prócz włosomaniactwa? Styczeń 2014

Mimo że grudzień jest bardzo świątecznym i choinkowym miesiącem, to ja zupełnie nie poczułam tego bożo narodzeniowego klimatu ale cieszyłam się ogromnie z tego że w spokoju mogę spędzić czas z rodziną. Uszczęśliwiło mnie też to że jako uczennica liceum, miałam kilka dni wolnego :D

Czas wykorzystałam głównie na leniuchowaniu  czyt. spaniu ale z radością edukowałam się w kulturze i sztuce. Ostatnio dużo opowiedziałam o książkach, więc tym razem skupe się raczej na sztuce filmowej i muzycznej :)

Oglądnełam kilka zupełnie przeciętnych filmów:

Zaczęło sie od "Postrach nocy 2" (Link do filmwebu) - film bardzo nowy, i myślałam ze będzie równie dobry jak 1 część, tam przynajmniej byli dobrzy aktorzy, cześć 2 sięga już prawie dna i  prawie żałuje że ją oglądnełam, ale czasu się już nie cofnie :( Jeden z najmniej lubianych filmów o wampirach jakie oglądałam a oglądałam ich jest dość dużo, podobała mi się właściwie tylko jedna rzecz to że była to tak troche komedia?
i można to było obrócić w żart.

Następny film przypadkowo zaczełam oglądać w telewizji któregoś wieczoru jakoś trochę przed świętami i był to film "Po drogiej stronie trumny",w wersji po angielsku "Box o shadows" ( Link do filmwebu )- jest to bardzo mało znany film z 2011, nisko budżetowy, raczej nie powalający ale jest fajną odskocznią od innych filmów fantastycznych może poprzez dość nietypwy motyw przewodni a jest nim trumna. I pewnie nie będe go oglądać kolejny raz, ale nie żałuje czasu :)

Oczywiście kolejny film to bardzo znany " Kevin sam w domu":


Nie wyobrażam sobie świąt bez Kevina, dlatego też z chęcią co roku powracam do tego filmu i z uśmiechem na twarzy go oglądam. Jak dla mnie to dzieło sztuki i mi się nigdy nie znudzi :) Moja rodzina jednak nie jest już tak pozytywnie nastawiona :D

Następnym filmem który obejrzałam już po raz któryś to "Jumannji"Filmweb )

Film już starszy z 1995, który za każdym razem rodzi nowe emocje, znany aktor jest, emocje są, oryginalność też. Cego jeszcze więcej chcieć? Ja ten film serdecznie polecam na leniwe niedzielne popołudnie.

Co do muzyki to tak jak zawsze wybrałam kilka najczęściej słuchanych piosenek:

Twórczość Jamala lubiałam już od piosenki "Policeman" a akatualnie artysta coraz bardziej przekonuje mnie do swoich nowych piosenek. A ta piosenke jest wisienką na torcie w histori jego muzyki.

Piosenka która zrobiła furore już dość dawno temu, ale za każdym razem wywołuje u mnie dreszcze swoją prawdziwością. Piosenka jest niesamowicie nastrojowa i wzbudza we mnie refleksje na temat sensu mojego życia. Też tak macie?

Nie odkryłam sensu tekstu tej piosenki, jednak gdy tylko słyszę melodię na mojej twarzy pojawia się uśmiech :) Niesamowicie pozytywana i rytmiczna piosenka, do której chętnie wracam.

Polecam też teledysk, niesamowicie wzrusza.

A co do literatury to podam Wam tylko link do odpowiedniego posta, który pojawił się już na początku stycznia, serdecznie zapraszam :)

Z grudnia  to już wszystko, pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger