Pierwsze wrażenie: Olejowanie włosów oliwą z oliwek

Pisałam Wam ostatnio tutaj o moim planie na pielęgncja włosów,opracowałam schmat i teraz godnie z wielką nadzieją się go trzymam. Drugim punktem  w schemacie było olejowanie, to właśnie tem wspomniałam, że chciałabym spróbować olejowania włosów oliwą z oliwek. Dużo osób odpowiedziało na to bardzo pozytywnie, chwaląc oliwę z oliwek. Dlatego też z tak wielką chęcią i zapałem jej spróbowałam :) I nie zawiodłam się...

Oliwa  z oliwek oczywiście nie znajdowała się daleko, była u mnie w kuchni, w jednej z szafek.
Jak się w trakcie zabiegu okazało była to oliwa z oliwek z bazylią?



Włosy naolejowałam tak jak zawsze. W zwilżone wodą włosy, wamasowałam 1,5 łyżki tej właśnie oliwy. Trzymałam tak włosy 1,5 godziny, w koczku.
Następnie włosy dokładnie umyłam Facellem:



Facelle znacie już pewnie doskonale, Ale wrazie czego podam wam link do 2 postów:
* Recenzja Facelle Fresh
* Porównanie Facelle Fresh i Facelle Sensitive

Gdy były już prawie suche:

Popsikałam włosy tą odżywką i nałożyłam to serum :)

I oczywiście rozczesałam włosy TT :->

A teraz jako moje łosy zareagowały na oliwe z oliwek? 

 Tak wyglądały przed zabiegiem:

Po:




Jestem bardzo zadowolona !

Oczywiście po 1 użyci oleju nie można spodziewać się cudów, dlatego kupie całe opakowanie i będe go regularnie używać. Ale już po perwszym użyciu czuje że moje włsoy bardzo oliwe lubią i są z niej zadowolne! Przedewszsytkim są o wiele gładsze, miększe i błyszczące!!! Tak moje włosy w życiu jeszcze nie błyszczały, Nawilżenie też już jakieś tam jest. Oliwka Babydream zdecydowanie idzie w odstaw :)

Moje pierwsze wrażenie jest jak najbardziej poztywne ^_^
A teraz jescze na zakończenie, chciałabym Was serdecznie zaprosić na bardzo fajne rozdanie u Katsumi:


Rozdanie trwa do 8.03, Zaparszam :)

8 komentarzy:

  1. u mnie oliwa z oliwek do dnia dzisiejszego działa cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. do tej pory olejowałam tylko BD i Alterrą na sucho i efekt średni.
    po tym wpisie na pewno sięgnę po oliwę z oliwek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja lubię oliwę z oliwek, fajnie nawilża moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy bardzo lubią oliwę z oliwek, więc podzielam Twój entuzjazm :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja przylaczam sie do grona fanow oliwy z oliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy pokochały oliwę z oliwek! Świetnie sobie poradziła z moim kryzysem włosowym, dlatego nie raz pewnie będę do niej wracać. Mam nadzieję, że i u Ciebie okaże się równie fantastyczna :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pouczający artykuł, który zaciekawił mnie od pierwszego zdania do ostatniego. Dziękuję autorowi za inspirację. Pozdrawiam serdecznie!


    Zarezerwuj tera, Sprawdź to,
    Wejdź na naszą stronę główną,
    Przejdź do strony

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger