Cena na dowiedzenia :) Włosomaniczki biegnijcie do Rossmanna !

Zupełnym przypadkiem było moje dzisiejsze wejście do Rossmanna. Tak, zawsze tak to sobie tłumacze. Jednak tym razem to była wyjątkowa sytuacja. Poszłam do drogeri ponieważ chciałam kupić urodzinowy prezent dla mojej przyjaciółki - bransoletke Missiu <3 Sama mam już 4 w swojej kolekcji, dlatego pomyślałam sobie że to będzie idealny prezent. A co ciekawego w Rossmanie znalazłam:


Odżywka kosztowała mnie niecałe5 zł, dokładnie 4,59 :) była to cena w ofercie na dowidzenia.
 Normalnie kosztuje około 10zł. Nigdy tej odżywki nie miałam dlatego tez z chęcią ją przetestuje, niestety opinie o niej są bardzo słabe. No ale coż wypróbuje ją na własnych włosach..

Macie może o niej opinie? Napewno dam Wam znać jak u mnie się sprawuje.

Ja mam z Schaumy też odżywkę Krem i Olejek i jest naprawde ok:)

A co do bransoletki to wybrałam, deliketne, zmysłowe, serduszka:

To wszystko, dziękuje że ze mną jesteście <3

2 komentarze:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger