Motywacja - czyli moje włosowe inspiracje :) Marzec 2014

Kiedyś już pokazałam moje włosowe inspiracje, były to jednak włosy włosomaniaczek-blogerek, o których włosach bardzo często czytam. Których pielęgnacje i poprzedni stan chociaż w jakiejś części znam. Tym razem pokaże włosy o których nic nie wiem. Są to włosy idealne, często ulepszane prostownicą i innymi rzeczami których włosomaniaczki nie używają. Ale chciałabym Wam to co mnie motywuje :)


Czy to nie włosy idealne :O Zdrowe,błyszczące, gładkie


Często mi się zmienia, raz chciałabym mieć włosy proste, raz kręcone :)


A przede wszystkim odpowiednio nawilżone <3
Gęste <3

Ładnie ułożone <3



Co do koloru, to mam marzenie:
Kolor włosów Miley Cyrus w filmie LOL <3
Bardzo oryginalny, ciepły kolor, Nawet nie potrafie dokładnie powiedzieć jaki on jest dokładnie. I gdybym szaleńczo nie bała się odrostów, napewno bym się na taki przefarbowała !


 A Wy co o tym myślicie ? Które najbardziej Wam się podobają ? :)


7 komentarzy:

  1. Szkoda włosów na farbowanie. Ja miałam już blond, potem ciemne, a teraz naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z ombre na końcu są świetnie poskręcane :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno Cheryl Cole ma doczepiane. Wszystkie są piękne, tylko dziwi mnie obecność Miley Cyrus w tym zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje marzenie to gęste, falowane i nawilżone włosy za łopatki :) Miejmy nadzieję, że uda nam się kiedyś to osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza fotka- piękne włosy :) Też chcę takie.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger