100ny post ! Niespodzianka :)

Jeju to już 100ny raz ! Siedze tu przed laptopem i pisze coś dla Was :)

A teraz chciałabym Wam serdecznie, z calego serca podziękować za wszystkie komenatarze, obserwacje a przedewszystkim za złote rady i wsparcie <3

Przez te 100 postów zdobyłam 24 796 odwiedzin. A także 39 stałych czytelników :)
Następnie, niespodzianka ! Czyli jak moje włosy zmieniły się w ciągu 100 postów :)

Powyżej jedno z pierwszych zdjęć. Fotka zrobiona po warkoczu w bardzo nie ciekawym świetle, w kwietniu kiedy zaczynałam blogowanie :) Włosy jeszcze obklejone silikonami.

Następnie, zdjęcie - tandetnej jakości :) Włosy o dziwo dobrze wyglądają !
Kolejne zdjęcie to włosy już na początku maja :) To dopiero początek mojej przygody z włosami, końcówki rozjaśnione, z dziwnym odcieniem jescze po czerwonej szamponetce.

Zdjecie w słońcu, wciaż widać lekko czerwone, już wyblaknięte refleksy ;/
Włosy już odpoczywają od silikonów, spotykają je tylko na końcówkach i raz na jakiś czas w szamponie.

Wyżej, widzicie zdjęcie z końca maja, włosy zostały wtedy podcięte o kilka centymetrów. Znowu wyglądają lepiej, ale dalej są jeszcze nie ogarnięte i sterczące a przedewszystkim kapryśne. Ale to akurat zostało im do dnia dzisiejszego.

Aktualicacja z maja - czyli włosy na początku czerwca. Widać zmiany. Jest coraz lepiej.

Po miesiącu, kolejna aktualizacja. Tak wyglądały moje włosy na początku lipca. Kombinuje ze skrętem :)

I wciąż lipiec, to zdjęcie wygląda ok tylko w dużej rozdzielczości.
Cudowne słońce, wakacje, dobry humor, idelana atmosfera to i włosy wyglądają dobrze.

No i nadszedł przełom, początek sierpnia, początek przygody z laminowaniem, zdjęcie zaraz po pierwszym zabiegu :)
Takie włosy właśnie kocham <3

Następnie początek września, tutaj sie pogorszyło - było kilka czynników, nowa szkoła, dojady do niej, nowi znajomi, koledzy, stres :(Ale walcze i staram sie aby było lepiej !


A tutaj już po miesiącu, początek października. Sytuacja sie już unormowała, jest jakby lepiej.


Listopad, Wciąż nie jest źle :) Małymi krokami do przodu.


Grudzień, zdjecie kilka dni po podcięciu. Ładnie się układają, nie są przesuszone. Jest super! Oby takich miesięcy było więcej

A tutaj juz styczeń, nowy rok, i to właśnie tutaj moim włosom sie zaczeło pogarszać :(

Koniec stycznia, trochę lepiej ! Wyglądają nawet dobrze :)


2 zdjęcia z początku lutego :) Sucho...

A tu już katasrtofa, początek marca to czas w którym moje łosy przechodziły kryzys. Okropny kryzys ! Stawiam na przeproteinowanie...

Włosy następnego dnia,wciąż marzec, chwile przed podcięciem,


I na koniec 2 zdjęcia po podcięciu <3 Kochane. Pokazały że potrafią się jakoś prezentować :)

A już pojutrze zapraszam Was na świeżą aktualizacje. Jesteście ciekawe jak moje włosy wyglądaja miesiąc po koszmarnym przeproteinowaniu ?

I to właśnie chciałam Wam pokazać. Te zdjęcia pokazują moją cieżką droge. Pokazują że wcale nie było łatwo, wcale nie było z górki. Było wręcz pod górke. Nieraz miałam chęć iść sobie kupić mocny, sylikonowy szampon albo je wyprotować aby choć jeden dzień dobrze wyglądały. Ale brnęłam do przodu, dzięki Wam.

Powoli, do przodu. Małymi kroczkami...
Dziękuje za wszystko !

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Na każdym zdjęciu widać, że masz gęste włosy, taką grzywę. Widać, że na plecach leży ich gruba warstwa. Super :) Jak patrzę na niektóre zdjęcia nadal mam stuprocentowe wrażenie, że patrzę na własne włosy, niesamowite to jest :) Tylko ze Ty masz ich pewnie ze 2x więcej, na pewno 5x gęściejsze końcówki i ładniejszy kształt tych końców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetną długość włosów:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kolejnej setki. Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne wlosy, dobrze, ze wracaja do normy :)! Czyli jednak przeproteinowanie bylo? Dorwalas "winowajce" ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała długość! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, załapałam się nawet na zdjęciu :D Lubię tu wchodzić<3
    A zdjęcia włosów są megaaa :) Naprawdę wiele się zmieniło :D I nawet pokuszę się o stwierdzenie, że nie tylko fryzura, ale też figura ;>

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger