Relax z truskawką i wanilią - czyli kilka słów o masce z Rivel de Loop

Jakoś tak to wyszło że stojąc w Rossmanie wybrała o to tą maseczke. Głównie spodobał mi sie obiecany zapach truskawek w gratisie z przepisem na dobre samopoczucie :3 A więc wrzuciłam do koszyka. Niedługo później znów stałam w Rossku przy regale z maseczkami i tym razem już nie przypadkowo ją wybrałam...


A dlaczego ?
- Cudownie pachnie ! Bombowo ! Jak takie cukierki śmietankowo- truskawakowe :3
- producent obiecuje nam dobre samopoczucie ! co ja zauważyłam ? gdy nałoże maseczke na twarz, nagle staje sie ona niesmaowicie odprężona, wręcz nawet znieczulona (?) jest niesamowicie przyjemnie! cudownie :D
-po zmyciu cera jest wypoczeta i odżywiona, mięciutka i gładka w dotyku. Ja mam cere tłustą nic sie z nią nie dzieje.
-zero podrażnień i innych takich tam xd
- jest niesamowicie tania i wydajna, jedna taka maseczka kosztuje niecałe 2 zł, w promocji kosztuje coś koło 1 zł, a starcza mi na dobre 3, czasmi anwet 4 aplikacje !
Więc jak widać wszystko jest bardzo na plus <3 Ja jestem naprawde w niej zakochana :)



Więc podsumowując, ja bardzo polecam ! Tymbardziej że kosztuje grosze. Miałam też wersje z rumiankiem ( Peel of ) i była ok. Jednak ze względu na przecietny zapach, pewnie już jej nie kupie.

A Wy macie jakieś ulubione maseczki ?

9 komentarzy:

  1. Nie polecam tej maseczki osobom z wrażliwą cerą. U mnie aplikacja zakończyła się podrażnieniem i zaczerwienieniem twarzy. Niestety, bo pachnie obłędnie :D jest wydajna, i w promocji zapłaciłam za nią 0,99 gr. No cóż, szkoda. Fajnie, że Tobie służy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to się przestraszyłam. Moja skóra jest dość wrażliwa i przede wszystkim naczynkowa. A dzisiaj chciałam ją sobie nałożyć :) Ale zaryzykuję na mniejszym fragmencie twarzy i sama się przekonam, bo to akurat sprawa mocno indywidualna...

      Usuń
  2. Ja w promocji wzięłam maseczkę nawilżającą od RivalDeLoop. Jeszcze nie miałam okazji jej zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szczerze powiedziawszy nie używam żadnych maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ich kilka, ale nie odpowiadają mojej cerze, ale jest problematyczna, więc trudno jej dogodzić. Fajnie że u Ciebie się sprawdziła świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze sie za nia rozejrzec, nadal szukam ulubionej maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trafiłam jeszcze na dobrą maseczkę ;< póki co pozostaję przy glinkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą maseczkę ale poza zapachem to jakoś mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger