Kilka słów o zmywaczu Isany ! Lubiany?

Tak wygląda to o czym dziś pisze :) Ale to chyba wiecie, w końcu jest to jeden z najbardziej znanych zmywaczy ! Co ja o nim myśle?


To już któraś moja buteleczka, pokazywałam go w poście o ulubieńcach - tutaj.

-Kosztuje coś koło 5 zł/ 250 ml. W Rossmanie są też dostępne większe butelki. Często są na promocji.
-Mój ulubiony zmywacz, to wersja z z acetonem, mimo jego zawartości moje paznokcie dobrze to znoszą. Skórki sie nie przesuszają.
- Lakier bardzo dobrze, szybko się zmywa.Nic sie nie rozmazuje
- Fajny zapach. Mniej intensywny i toksyczny jak innch zmywaczy.



( to zdjęcie to mi wyszło xd nie ma co - taka artystka )

Jest to mój ideał wśród zmywaczy. Miałam wersje bez acetonu ale nie sprawdziła się. Póki co zostaje przy wersji zielonej <3 !

A Wasz ulubiony zmywacz ?


8 komentarzy:

  1. Uwielbiam go. Najlepszy zmywacz jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go na chwilę obecną. Ale jego różowa wersja jest lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam, ale w takim razie, zakupie w najblizszym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię no i tak nie cuchnie jak inne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze poszukuje mojego ideału zmywacza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten zmywacz to kompletna kicha, wysusza potwornie :(

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger