Niedziela dla włosów 21.09 gliceryna + odżywka Alterry pod olej

W tamtym tygodniu testowałam samą gliceryne pod olej,  a ponieważ dało to bardzo dobre wyniki to w tym tygodniu postanowiłam dołożyć troche humekantów w innej formie. Na myśli mam oczywiście aloesową odżywke Alterry którą kupicie w każdym Rossmanie :)

Do 4 małych łyżeczek gliceryny dodałam 2 łyżeczki odżywki i nałożyłam na 4 godziny na lekko zwilżone włosy.

Po tym czasie na włosy nałożyłam też oliwe z oliwek na godzine ;
Następnie całość zmyłam Facellem w wersji Sensitive ( jak już pewnie wiecie Facelle to dla mnie ogromnie szczęśliwe odkrycie ! ).
A kolejno nałożyłam na włosy na 5 minut serum, odżywke z Bingo Spa z olejem arganowym i komórkami macierzystymi cytrusów.


A gdy włosy podeschły na końcówki nałożyłam krople oliwy z oliwek a długość spryskałam odżwką Schaumy. 
Następnego dnia, czyli dziś prezentują się tak:




Jak widać włosy są zadowolone, zresztą ja też :) Gliceryna im zdecydowanie służy;
Bardzo fajnie się układają, sa bardzo mieciutkie i gładkie a przedewszytskim o wiele bardziej nawilżone !




13 komentarzy:

  1. Jaka jesteś śliczna :)
    Włoski widać, że zadowolone, sama bardzo lubię olejować na humektantowe odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, jak pięknie wyglądają Twoje włosy na drugim zdjęciu:) Też staram się Alterrę zużywać przed myciem, bo po niestety moim włosom nie służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to chyba wreszcie udało Ci się włosy dopieścić, bo zawsze pisałaś, że nie możesz znaleźć na nie remedium ;) Świetna NdW! Więcej takich! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale geeeste wlosy! mialam podobna objetosc przed wlosomaniactwem, teraz sa czesto przyklapniete :/ ale to pewnie wina obciecia, bo teraz mam na prosto, obcinane u fryzjera a wczesniej kombinowalam sama.. szkolnymi nozyczkami :P a gliceryny samej nie nakladalam na wlosy, zawsze mieszam ja z zelem lnianym i dopiero na to nakladam olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsunelas mi swietny pomysl z tym zelem lnianym i gliceryna pod olej. samo siemie lniane pod olejem nie robi na moich wlosach nic specjalnego :-P

      Usuń
  5. Przepięknie się prezentują twoje włoski. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez pieknie wygladaja :) Ty rowniez sliczna jestes :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś ładna, ojeju <3 włoski śliczne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy i śliczna właścicielka. :) Ja ostatnio wróciłam do maseczki z Alterry z tej serii. Odżywkę miałam i też była ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. włoskom taka dawka pielęgnacji na pewno odpowiada bo wyglądają cudownie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger