Aktualizacja włosów- październik 2014


  Jejku ! Jak ten miesiąc szybko minął :) Co prawda moim włosom nie bardzo sie podobało, nie był to dla nich jakiś odkrywczy miesiąc. Ale jest całkiem ok, nie było żadnych kryzysów. A zresztą sami zobaczcie:



 


Co prawda na dzisiejszym zdjęciu, kolor jest bardzo przekłamany, ale następne zdjęcie dodam już w sobote także nie chciałam go poprawiać. W tym miesiącu niestety zapomniałam o regularności i częstym olejowaniu co odbiło się na włosach. Zresztą stres też im nie sprzyja. W sobote podcinam końcówki, także nie martwcie się, więcej ich nie zobaczycie :)
Zaczełam testować kuracje z olejkiem arganowym z Isany ale także szczotke z włosia dzika. A wczoraj pierwszy raz użyłam nowego szmaponu. Na razie jednak za mało wiem aby cokolwiek powiedzieć.W dalszym ciągu jest zakochana w glicerynie <3
Muszę się wziąść za regularne olejowanie, to na pewno im pomoże. Aktualnie jestem także w trakcie kuracji ze skrzypem. Pije codziennie po 2 kubki. Smak jest całkiem znośny. Daje rade !

A co tam u Waszych włosów ? :)



11 komentarzy:

  1. Układają się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, ale prawdę mówiąc nie wiem czemu aż tak zachwycasz się gliceryną ? W moim przypadku strasznie puszy włosy i są one jakby suchsze niż normalnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie działa cudownie, tak jak u Małgosi :) Przecież to zależy od włosów, nie ma co się dziwić zachwytom ;)

      Usuń
    2. W moim przypadku jest właśnie odwrotnie. Moje włosy świetnie nawilża, szczególnie w połączneiu z odżywką Alterra :)

      Usuń
    3. I ja ostatnio bardziej lubię glicerynkę, choć wcześniej jej szczerze nie znosiłam :)
      Śliczne masz fale, kiedy moje będą takie długie ;);)

      Usuń
  3. Piekne falowance :) Jakie juz dlugie :) Moje wlosieta rowniez uwielbiaja gliceryne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oddałabym wiele, żeby mieć takie piękne i gęste włosy jak Ty...:)
    naprawdę!
    moim wiele do Twoich brakuje

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger