Niedziela dla włosów 14.12.2014 Pierwsze wrażenie duet Balea Mango i Aloes

Ten duet od Balei kupiłam prawie 2 tygodnie temu w niemeickim dm"ie i z radością wyczekiwałam dnia kiedy go użyje.

Pierwsza moja myśl, to czy tak ubogi zestaw zaspokoji moje włosy. Zdecydownie nie. W końcu to tylko szampon i odżywka ;/ Ale ze spokojem poszłam do łazienki i umyłam włosy wdychając i ciesząc się cudownym zapachem. Myjąc włosy, czułam że szampon sprawia że aż skrzypią, miałam wrażenie że włosy sie coraz bardziej plączą. Następnie na kilka minut nałożyłam odżywke, która równie pięknie pachniała :)
A także sprawiła że włosy stały sie śliskie, dzięki czemu bez większego problemu je rozczesałam.
Oczywiście po zastosowaniu kropli oliwy z oliwek i kilku "psików" mojej mgiełki, przy użyciu szczotki z  włosia dzika.

Włosy wymyłam jednak zbyt późno, więc w momencie kiedy zbierałam się do snu postanowiłam je trochę podsuszyć. Niestety troche z krótko ;( Włosy zwinełam w lużny koczek i poszłam spać a rano miałam na głowie masakre...

Tak to właśnie jest, gdy ide z chociażby delikatnie wilgotnymi pasmami włosów spać:



Tragedia poprostu, szorstkie, tępe i sztywne w dotyku :(
Ale trudno, za jakiś czas znów przetestuje ten duet, a póki co będe stosowac kosmetyki osobno.
Ale juz teraz moge Wam powiedzieć że Balea Mango i Aloes cudownie pachnie <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger