Niedziela dla włosów 21.12.2014


Nawet nie źle xd Czyli jak zadbałam o włosy w ostatnią niedziele:



Na zwilżone wodą włosy,nałożyłam odżywke z Mango i aloesem Balei, a na olej na 1,5h. Po tym czasie włosy umyłam Facellem aloesowym i nałożyłam makse od Bingo Spa ze spiruliną i keratyną na dobre 30 min. Po spłukaniu i naturalnym wysuszenie na końcówki nałożyłam olejek amrokański z Avonu, a całość spryskałam lekko rozwodnioną końcówką Schaumy. Na sam koniec rozczesałam je szczotką z włosia dzika :)

O to jak wyglądąły w poniedziałek:



Włosy są mięciutkie i błyszczące tak jak lubie :) Zdjecie na pewno 100 % nie oddaje tego jak wyglądają.
Tęsknie za słońcem i za naturalnym światłem :(

Z okazji świąt Bożego Narodzenia chciałabym Wam życzyć wszytskiego co najlepsze, szczęścia, zdrowia, miłości, pięknych wspomnień, dużo szukcesów i nowych przyjaźni !

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Mi Facelle strasznie plątał włosy ;/ A dzika bardzo lubię ;)
    ładne masz włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniejsze masz włosy Gosiu :-) Wesołych świąt! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dzika, marzy mi się taki od dawna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Zostałaś nominowana przeze mnie do tagu Liebster Blog Award ;) Będzie mi miło jeśli weźmiesz udział i odpowiesz na pytania :)
    http://lovelyavenue.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger