Miesiąc z regularnym olejowaniem, co mycie - relacja

Postanowiłam sobie miesiąc temu że w celu polepszenia kondycji włosów, szczególnie nawilżenia, będe olejować włosy co mycie. Wyszło mi ich dokładnie 8 !


Nie chce Wam tu przybliżać każdego z tych myć, dlatego tylko w skrócie pokaże czego używałam i jak kompletowałam kosmetyki :




                                          




Tak więc przez 8 myć, wciąż pielęgnowałam włosy ! Poniższe zdjęcia przdstawiają ich stan na dzień wczorajszy :





Efekt psują tylko te nieszczęsne końcówki :( Ale obiecuję że zrobie z nimi porządek !
Podumowując moją akcje cyklicznego olejowania, uważam że był to bardzo dobry pomysł. Moje włosy absolutnie nie są oklapnięte ani przetłuszczone. Są bardzo mieciutkie, błyszczące. Myśle że są zadowolone :)

W trakcie tych 8 myć, oczyszczałam włosy chociażby szamponem Balea, dałam  im proteiny w postaci maski Kallos ale także w postaci żółtka, także pielęgnacja była bardzo bogata.
Myśle że przy takiej pielęgnacji zostane, bo daje to bardzo fajne efekty !

5 komentarzy:

  1. Ja też staram się olejować przy każdym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supe, że efekty są satysfakcjonujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odkąd mam oliwke bd olejuje częściej. Doszłam do wniosku, że oliwa po prostu jest dla mnie za ciężka i obciąża włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie akcja się jeszcze nie skończyła! Notkę napiszę pod koniec lutego. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejeje przed kazdym myciem juz prawie od roku (sporadycznie zdarza mi sie pominac) i jestem bardzo zadowolona :) Wlosy wygladaja bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger