Szybka i skuteczna niedziela dla włosów 15.03.2015

Kuracje Isany z olejkiem używałam zawsze jako olej do intensywnej pielęganacji, coraz częściej czytałam jednak o stosowaniu jej jako maski. A jako że lubię próbować tak niebezpiecznych rzeczy to wczoraj zastosowałam taką metode.


Jak ostatnio wspominałam miałam drobne peoblemy z łupieżem, dlatego też skalp dokładnie oczyściałam szamponem przeciwłupieżowym z Venity. Następnie na 30 minut nałożyłam kuracje, w przeciętnej ilości. W czasie płukania już czułam że jest to dobre wyjście !

Gdy włosy sobie schły, nałożyłam moje trio i rozczesałam włosy TT.


Moje włosy są zadowolone więc ja też <3 Po łupieżu nie ma już śladu, a włosy są nawilżone i gładkie. Nie zrobiłam na noc warkocza więc są dziś proste, jutro już pewnie się pofalują.

Jest bardzo dobrze ! Włosowa niedziela udana :)
Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Ta kuracja to JEST maska, najzwyklejsza, do spłukiwania. Polska etykieta to kompletna bzdura, i opis i instrukcja używania, nawet nazwy olejów nie pasują, pomylili się i wkleili tekst z jakiegoś olejku. ;) (Napisałam do nich, już coś z tym robią.) Także nie zrobiłaś niczego niebezpiecznego, na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam tą kurację z Isany jako maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Isany używam jako maski lub odżywki:-) do olejowania zawsze olejów:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ISANA wymiata :D jestem uzależniona od produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widac, ze wlosy zadowolone, przepieknie wygladzone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w długości twoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger