Aktualizacja włosów Marzec 2015 + NDW 5.04

Na początek chciałabym pokazac Wam jak w miesiąc moje włosy sie zmieniły :
Zdjecie z lewej zostało wykonane 6 marca, a te po prawej 6 kwietnia



Myśle że nie tylko ja widze jak dużo się pozmieniało :) Sporo je podciełam, a po użyciu oleju lnainego dodałam im blasku i miękkosći ! Wygądają na zdrowsze a olej lnainy im naprawde służy. Z pewnością będę go teraz regularnie używać.

Kolejnym bardzo pozytywnym zaskoczeniem, jest peeling do skóry głowy z cukru, sprawdził się u mnie świetnie, pomógł na pierwsze objawy łupieżu, oczyścił moją skóre głowy. Czuje że teraz jest ona o wiele świeższa. I ta czynność z pewnoącią zostanie na dłużej. Myśle że tak mneij więcej co 3 tygodnie będe ten zabieg powtarzać.

Marzec uważam za bardzo udany. Na kwiecień już szykują się plany !


Jeżeli ktoś pominął posty o oleju lnianym i peelingu, to zapraszam tutaj:

A o to moja niedzielna pielęgnacja dla włosów:

Na 1,5 godziny nałożyłam olej lnainy na suche włosy.


 
Po tym czasie skalp dokładnie umyłam, 3 łyżkami cukru wymieszanymi z szamponem Isany.

Długość włosów wymyłam szampnem Alterry z kofeiną, i na 5 minut nałożyłam Bingo Spa z masłem Shea i algami.


Przed rozczesaniem włosów TT, zastosowałam jeszcze te o to trio.

Na noc zaplotłam już z suchych włosów warkocza, więc rano po rozpuszczebiu miałam świetne fale, na zdjeciu fale już po jakiś 10 godzinach :)


Na dziś to wszystko co chciałam Wam zaprezentować, przy okazji zapraszam Was na spotkanie blogerek które organizuje :


Serdecznie pozdrawiam i dziękuje !

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że tego peelingu skóry głowy nie robisz zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popraw sobie bo na początku posta masz
    "Zdjecie z lewej zostało wykonane 6 marca, a te po lewej 6 kwietnia" :P
    Ja peelingu już długo nie wykonywałam, w sumie przyszedłby na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym drugim wyszedł kolor piękny no i do tego tak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladaja o wiele lepiej:), ach nie znosze tej kofeiowej Alterry...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie mogę przekonać do produktów Alterry. Włosy wyglądają duużo lepiej! Postanowiłam częściej robić peeling skalpu, robiłam go raz, ale efekt był super :)
    Udanego spotkania Wam życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać poprawę a to tylko miesiąc różnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie widac poprawe, teraz sa tak pieknie nawilzone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja stosuję cukier do peelingu, choć u mnie zaraz po użyciu szybciej przetłuszcza się skóra głowy :D
    Pięknie błyszczą Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger