O postępach w pielęgnacji włosów

O postępach to w sumie można pisać i pisać. Z pewnością od początku włosomaniactwa do teraz a minęło już jakieś 2,5 roku, widać ogromną różnice. Jeżeli jesteście ciekawe to zapraszam w dół posta, tam pokaże to na zdjeciach.
Największe takie okresowe postępy widze kiedy zaczynam testować nowy olej, jest to wtedy efekt WOw, ciesze się wtedy niesamowicie. Z czasem na włosach widze te same efekty, przyzwyczajam się do nich i postępu już jakigokoliwek nie widze ;/ I tak  bardzo często zdarza mi się przy kosmetykach. Z czasem to co robią ( nawet te najlepsze rzeczy) wydają mi się tak naturalne że aż zaczynynam ich wymagać, a później prdukt jest dla mnie już przeciętny bo wymagam coraz więcej i więcej. I tak wciąż od 2 lat.

Na szczęście moje włosy mają zarówno te gorsze momenty, których nienawidze, ale także te bardzo dobre. 
Dlatego wciąż dąże do swojego celu !


Wciąż mam nadzieje że osiągne idealne włosy !

A teraz obiecane zdjęcia :


Po lewej zdjecie z przed 2 lat, po prawej obecnie

Tak moje włosy zmieniły się w ciagu 2 lat :)

Wam też życze ogromnych postępów !  I dążcie do celu, mimo wszystko :) Najważniejsze to się nie poddawać !






6 komentarzy:

  1. Widać dużą zmianę, oby tak dalej, kiedy ja będę miała taką długość:-) marzy mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem, że zdjęcie z lewej jest po?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardziej "przed" podobają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi właśnie też, oprócz tego, że je lekko wiatr przeczesał prezentują się o wiele lepiej

      Usuń
  4. które zdj jest "po" i "przed'? chyba to polewej to po? jak tak to super! widać,że zagęszczone, dłuzsze, puszyste. I napawa mnie optymizmem ,ze i ja tak zageszcze wloski.. o czym pisze na blogu

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger