Niedziela dla włosów 29.06.2015 A już jutro wyjeżdzam :/

Ostatnia niedziela przed wyjazdem, trochę spóźniona bo wszystk ozaczeło sie dziś. Efekt jest całekim ok, a teraz gdy do tego wszystkiegopodciełam końcówki to już jestem bardzo zadowolona !
Zdjecie niestety jeszcze przed podcięciem :


Zdjecie po podcięciu dodam na dniach.
A dziś użyłam :


Olej lnainy na godzine na suche włosy, mycie Timotei ( mój ulubiony <3 niestety mało mi już go zostało ) i próbka Pantene, odżywka odżywiająca włosy !

Jest dobrze moje drogie.
Jutro wyjeżdzam na 2 miesiące nad morze, nie mam pojęcia jak będzie wyglądać moje blogowanie, postaram się znaleźć jakieś wyjście,kilka postówa jeszcze na pewno się pojawi bo napisze je jeszcze dziś.
A teraz z tego miejsca życze Wam przecudownych wakacji, miło spędzonym urlopów i jak najwięcej słońca :)
Trzymajcie się, no i oczywiście dbajcie o włosy


3 komentarze:

  1. Tez mam ta probka od Pantene, ale przeraza mnie jej chemiczny, bardzo filmotworczy sklad.
    Udanego wyjazdu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze długości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie sie prezentuja :) Udanego wyjazdu Kochana, znajdz chwile czasu na relaks :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger