Aktualizacja z wakacji 2015 - czyli wielki powrót

Jejku ! Jak dawno mnie tu nie było ;/ Co prawda wróciłam pod koniec sierpnia ale potrzebowałam troche czasu aby ogarnąć swoje życie. Przestawienie się nagle na zupełnie inny tryb życia było ciężkie, no cóż stałam się tak jakby bezrobotna XD Wróciłam do szkoły, a teraz także do bloga, mam nadzieje że Was to ucieszy. Bo mnie bardzo :)

W międzyzdrojach bardzo zaniedbałam włosy, nie olejowałam ich, suszyłam suszarką. Chłodnym nawiewem, ale jednak.Nie miałam czasu poprostu. Ale od kiedy wróciłam do domu, ratuje je jak moge !

Po lewej zdjęcie przed wakacjami, po prawej dzisiejsze, świeżutkie.

Włosy podciełam odrobinike przed wyjazdem więc ciężko zauważyć przyrost. Są jednak przesuszone i potrzebują dużo pracy. Na szczęście nie mam z nimi większych problemów ! Zabieram się do pracy, zakupiłam sporo kosmetyków i zaczynam testowanie :)
Serdecznie pozdrawiam ! Dajcie znać co u Was


4 komentarze:

  1. Polecam mocznik do włosów :D Dodany do maski świetnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje to zawsze ciężki czas dla włosów, mnie najbardziej ratowało to, że ciągle miałam możliwość unikania słońca. Życzę miłego testowania!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolagen praktycznie od razu wygładza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że wakacje dały im popalić

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger