Aktualizacja włosów - marzec 2015

W marcu bardzo często olejowałam włosy olejkiem jojoba, i to głównie na tym skupiała się moja pielęgnacja. Oprócz tego delikatne szampony, maska Banana, serum do końcówek, zarówno keratynowe jak i olejki. Zastosowałam także nafte kosmetyczną ale o tym na pewno pojawi się post. Ogólnie w pielęgnacji nie było nic nadzwyczajnego. Ale, uwaga ! Podcięłam końcówki i to nawet więcej niż na początku się spodziewałam :)




Włosy są wyrównane. Wyglądają też na gęściejsze. Na pewno zyskały z obcięciem. Są bardzo miękkie, końcówki są gładkie i co najważniejsze - nie przerzedzone. Absolutnie nie zrobiłam nic z kolorem, w słońcu kolor prezentuje się całkiem ładnie:


Ten miesiąc zaliczam do udanych, ale następny na pewno będzie jeszcze lepszy ! No oczywiście o ile ze stresu przed maturą wszystkie mi nie wypadną :)


8 komentarzy:

  1. Piękne włosy :D Napewno nie wypadną!
    Ps. Czy w tytule nie powinno być aktualizacja marca? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już poprawiłam :) Miałaś racje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo lepiej wyglądają oo podcięciu! Ja też właśnie zdecydowałam się na takie wiosenne podcięcie :D nie stresuj się maturą, na pewno dobrze Ci pójdzie! Ja się bardziej stresowałam egzaminem na prawo jazdy :p

      Usuń
  4. Podcięcie zdecydowanie zadziałało bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, matura to bzdura i nie ma się co stresować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że częste olejowanie im służy :) a po podcięciu wyglądają genialnie, piękne gęste włosy!

    Też w tym roku piszę maturę i nie warto się stresować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po podcięciu wyglądają bardzo ładnie;) piękny kolorek w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger