Niedziela dla włosów 10.04.2016

Bardzo dawno nie było już takiego postu, więc postanowiłam wrócić do opisywania Wam, chociaż co jakiś czas mojej niedzielnej pielęgnacji. Generalnie myje włosy 2 dni w tygodniu, bo moje włosy więcej nie potrzebują. Jest to przeważnie środa i niedziela, są czasami jakieś zmiany, ale z reguły są to właśnie te dwa dni. Pielęgnacja w ten pierwszy czy drugi dzień, nie wiele się różni. Najczęściej jest olej na 2 godziny, następnie, szampon i maska. A później serum do końcówek, odżywka bez spłukiwania, a po wyschnięciu czesanie. Nie zależnie od dnia staram się aby pielęgnacja była na bogato, bo po prawie 3 latach włosomaniactwa wiem że minimalizm im rzadko służy.

W tą niedziele postawiłam na ostatnio przeze mnie testowany olej jojoba, oraz szampon i maskę która ostatnio zresztą recenzjowałam.


Po myciu nałożyłam tylko Argan Oil. A gdy włosy wyschły, rozczesałam je Tangle Teezerem.



Miękkie, błyszczące ! Jest naprawdę dobrze. To była udana włosowa niedziela :)


3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają twoje włosy :D Też myje w niedzielę i w środy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm pierwszy raz widzę te produkty :)
    Śliczne włoski <3

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger