Monolog włosomaniczki | Nieświadomość włosowa

Coraz częściej zastanawia mnie pewien fakt. A mianowicie ile procent kobiet na świecie, żyjących w cywilizowanych warunkach jest "świadoma włosowo". Mam na myśli oczywiście wiedzę na temat świadomej pielęgnacji włosów a także używaniu jej w praktyce. Co prawda od kilku lat świadomość coraz bardziej wzrasta, blogów poświęconych tej tematyce jest mnóstwo a i książki się systematycznie pojawiają.


1.

Bardzo często przeglądając grupy na facebooku poświęcone kosmetykom czy też fora internetowe z zawartością treści kosmetycznych, odnoszę wrażenie że świadomość na temat pielęgnacji niektórych osób jest poniżej poziomu. Nie chce podawać tu przykładów, aby nikogo nie obrazić, pojawiały się jednak pytania które poruszały wiele problemów z kosmetykami, które już dawno w świecie włosomaniaczek zostały rozwiązane np. 'Jakim szamponem myć włosy aby były błyszczące?" albo "Co ile nakładać odżywkę na włosy".Czytając niekiedy takie pytania miałam ochotę walnąć głową w klawiaturę po czym po chwili odpisać bardzo nieładnymi słowami na zadane pytanie: "Najlepiej żadnym ! ". Musiałam opuścić grupę z powodów czysto zdrowotnych. Dziesiątki bezsensownych pytań na temat włosów a także zażalenia osób które mają okropne problemy z cerą ale nie pójdą do lekarza bo nie. Po czym w komentarzach kilkaset odpowiedzi kobiet dzielących się na dobre matki " Idź koniecznie do dermatologa" i świadome Panie ala dermatolożki "To na pewno od tego i tego i za dużo słodyczy też jadłaś". Jaki normalny człowiek by to wytrzymał ? Żaden !

2.


Prawda jest taka że tylko część kobiet wie co z czym się je. Reszta nie ma pojęcia na jakiej planecie żyje.
Internet jest skarbnicą wiedzy ale trzeba umieć z niej korzystać, ale w głowie też coś trzeba mieć.


  1. Zdjęcie pierwsze jest dowodem na to że ja też od czegoś kiedyś zaczynałam. Uczyłam się, czytałam i powoli dochodziłam do wniosków.
  2. Zdjęcie drugie pokazuje czego się nauczyłam.

3 komentarze:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger